سوالات مهم شما در مورد ایمپلنت

پیچ تیتانیوم مصنوعی و ترمیم (دندان جایگزین، پروتز یا پل) ایمپلنت دندان شما برای جایگزینی دندان از دست رفته طراحی شده است. این دندان باید دقیقاً شبیه یک دندان طبیعی باشد.
 
سلامت دهان و دندان من چگونه از ایمپلنت دندان سود می برد؟


اگر دندان‌های از دست رفته جایگزین نشوند، ممکن است دندان‌های اطراف آن‌ها از جای خود خارج شوند و مشکلات دندانی جدی‌تری ایجاد کنند. ایمپلنت های دندانی می توانند کارهای زیر را انجام دهند:

به شما کمک می کند راحت تر غذا بخورید و صحبت کنید
از جابجایی دندان های اطراف جلوگیری کنید
بهبود یا بازیابی بافت های صورت

با ایمپلنت دندان، باید بتوانید عملکرد، ظاهر و راحتی خود را بهبود بخشید. علاوه بر این، پس از بهبودی از این روش، باید به لبخند خود اعتماد بیشتری داشته باشید و در انتخاب غذایی خود محدودیتی نخواهید داشت.

 

آیا ایمپلنت دندان ایمن است؟

روش های کاشت دندان معمولا یکی از ایمن ترین جراحی ها در دندانپزشکی است. همچنین این تنها درمان ترمیمی است که باعث رشد طبیعی استخوان در زیر دندان از دست رفته می شود.

 

 

ایمپلنت دندانی من چقدر طول می کشد تا بهبود یابد؟

 

بسته به شرایط شما، از جمله اینکه آیا شرایطی از قبل وجود داشته یا نیاز به اقدامات خاصی قبل از جراحی ایمپلنت دندانی دارید، کاشت دندان ممکن است بین 2 تا 9 ماه طول بکشد تا بهبود یابد. برای اینکه ایمپلنت در جای خود بماند، استخوانی که آن را احاطه کرده است باید بهبود یابد.
 
هزینه ایمپلنت دندان چقدر است؟

 

تعدادی از عوامل بر هزینه ایمپلنت دندان شما تأثیر می گذارد، از جمله اینکه بیمه شما تمام یا بخشی از جراحی و ایمپلنت را پوشش می دهد یا خیر. برخی از برنامه های بهداشتی کل هزینه ایمپلنت را پوشش می دهند. یک برنامه درمانی، شامل برآورد هزینه، قرار ملاقات برنامه ریزی شده و قرار ملاقات های بعدی، می تواند توسط دندانپزشک شما ارائه شود. در مورد نوع ایمپلنت مورد استفاده و اینکه چرا بهترین گزینه برای شما است پرس و جو کنید.

ماندگاری ایمپلنت ها چقدر است؟

ایمپلنت های دندانی در صورتی که به درستی از آنها مراقبت شود می توانند تا آخر عمر باقی بمانند. انواع ایمپلنت های دندانی در حال بهبود هستند. در حال حاضر هیچ محدودیت زمانی برای طول عمر سیستم های ایمپلنت دندان استوانه ای وجود ندارد. از دندانپزشک خود در مورد ایمپلنت های دندانی بپرسید چیزهای زیادی برای یادگیری در مورد ایمپلنت دندان وجود دارد و بسته به موقعیت شما، ممکن است سوالات بیشتری برای شما پیش بیاید. هر سوالی که در مورد ایمپلنت دندان دارید می تواند توسط دکتر سید محمود خاتمیان  پاسخ داده شود.

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

cannot copy

error: