هر چند وقت یک بار باید دندان هایم را سفید کنم؟

شما در مطب دکتر سید محمود خاتمیان می توانید روش های مختلفی را برای سفید نگه داشتن دندان های خود امتحان و استفاده کنید
، از جمله کیت های سفید کننده خانگی و همچنین سفید کردن دندان توسط ما .

چند دلیل برای سفید کردن دندان های من چیست؟

  رنگدندان های شما تحت تاثیر عوامل زیادی قرار می گیرد، مانند سن شما یا موادی که مصرف می کنید یا حتی اگر سیگار می کشید. حتی با رعایت روال‌های بهداشت دهان و دندان، لکه‌ها همچنان می‌توانند جمع شوند. در برخی موارد، سفید کردن دندان های حرفه ای می تواند گزینه خوبی برای کمک به روشن شدن و بازیابی لبخند شما باشد. حتی با سفید کردن حرفه ای، حفظ نتایج لبخند سفیدتر شما نیاز به یک روال خوب مراقبت از دندان در خانه و همچنین قرار ملاقات های منظم بهداشت دهان و دندان دارد.

هر چند وقت یکبار انجام سفیدی دندان بی خطر است؟

توصیه می شود صرف نظر از روشی که استفاده می کنید، فقط یک بار در سال دندان های خود را سفید کنید. اگر مرتباً دندان های خود را سفید کنید، احتمالاً شفاف و حساس تر می شوند. یک بار در سال، سفید کردن دندان ها می تواند به شما کمک کند لبخند خود را سفید و طبیعی نگه دارید و در عین حال حساسیت را کاهش دهید. کیت های سفید کننده درجه حرفه ای ما قبل از نیاز به روتوش حدود یک سال ماندگاری دارند.

چگونه می توانم لبخند سفید خود را ماندگار کنم؟

پس از انجام روش سفید کردن دندان، باید دستورالعمل های خاصی را دنبال کنید تا از موثر بودن آن اطمینان حاصل کنید. اگر این کار را کردید، باید بلافاصله سیگار را ترک کنید. برای روشن نگه داشتن لبخند خود از نوشیدنی های تیره خودداری کنید و از خمیر دندان سفید کننده استفاده کنید. با دندانپزشک خود مشورت کنید تا ببینید کدام گزینه برای شما بهتر است. همراه با انجام مراحل ذکر شده در بالا، باید اطمینان حاصل کنید که سالی یک بار به دندانپزشک خود مراجعه می کنید تا به لبخند شما کمک کند.

سفید کردن دندان در مطب دکتر سید محمود خاتمیان

شما می توانید به راحتی با مراجعه حضوری به مطب دکتر سید محمود خاتمیان از مزایای سفید کردن دندان به راحتی و بدون دردسر استفاده کنید و همچنین می توانید از پکیج های سفیدی دندان در خانه هم بهرمند شوید .

جهت اطلاع از قیمت ها با ما تماس بگیرید

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

cannot copy

error: